niedziela, 7 czerwca 2015

Konkurs Top 100 Language Lovers 2015 - nominacja!

W tamtym roku dzięki nominacji do konkursu organizowanego przez serwisy bab.la oraz Lexiophile Learn English Śpiewająco miał okazję brać udział w wyjątkowym doświadczeniu. To dzięki Waszym głosom (i jeszcze raz za nie gorąco dziękuję), udało mi się uplasować na 4 pozycji wśród 25 najlepszych blogów w kategorii Language Learning. Listę blogów wraz z krótkim opisem znajdziecie tutaj: KLIK Co cieszy mnie jeszcze bardziej, nie byłam tam jedynym polskim blogiem (konkurs miał zasięg międzynarodowy), wśród nominowanych znalazły się również dziewczyny, które biorą udział w akcji W 80 blogów dookoła świata

W tym roku również znalazłam się w szczęśliwym gronie nominowanych blogów. Dziękując za nominację do konkursu, chciałam zwrócić się do Was z prośbą o wsparcie. Jeśli uważacie, że Learn English Śpiewająco zasługuje na głos w konkursie, kliknijcie VOTE przy nazwie Learn English Śpiewająco tutaj: KLIK 

Vote the Top 100 Language Learning Blogs 2015Głosowanie zabiera dosłownie kilka sekund, ponieważ nie wymaga podawania żadnych danych, ani też rejestracji, co powinno zachęcić do głosowania te osoby, które tak samo jak ja nie lubią wypełniać nudnych formularzy :)








Z góry dziękuję za każdy głos! :-)




1 komentarz:

  1. Gratuluję wyniku (wtedy jeszcze nie obserwowałam), no i naturalnie... Trzymam kciuki! :)

    shariankoweleben.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...