niedziela, 22 czerwca 2014

Speaking: Roy Orbison - "California Blue"

Summer's here! Are you ready for your holidays? :) "California Blue" may have not been so popular these days but it always reminds me of sunny waether under the Californian sky... Hope you like it even if it is a bit old fashioned (maybe oldie but goodie I think). Anyways, ladies and gentlemen it's time for Roy Orbison! Have fun!


Mamy lato! Gotowi na wakacje? Może "California Blue" nie jest już dzisiaj hitem ale zawsze przypomina mi o słońcu pod niebem Kalifornii... Mam nadzieję, że polubicie się z piosenką, nawet jeśli nieco trąci myszką (to jedna z tych rzeczy, o których mogę powiedzieć: stare, ale jare). Tak czy siak, Panie i Panowie, czas na Roya Orbisona! Dobrej zabawy!










YOU CAN DOWNLOAD THE FILES BELOW
Możesz ściągnąć poniższe pliki





Opinions, suggestions? Leave a comment and stay with Learn English ŚPIEWAJĄCO!
Opinie, sugestie? Napisz komenatrz i zostań z Learn English ŚPIEWAJĄCO!
 
 

2 komentarze:

  1. Piosenka, której dużo słuchałam z ojcem w dzieciństwie! Choć jak dla mnie straszny smutas, jedyne, co mi się może kojarzyć w niej ze słońcem to sama Kalifornia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ....a może przygotujesz zadanie z "Pretty Woman" Orbisona? Uwielbiam ten film i piosenkę!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...