niedziela, 1 czerwca 2014

Pronouns & Children's Day: "Beautiful Life" - Ace of Base

Today, on June 1st, Children's Day is celebrated in Poland. I hope your students and children will enjoy it. When I was thinking about a song for this post, I decided it would be a good idea to think about my own childhood. That's why I've chosen the song which was popular in 1990's. Do you remember Ace of Base? They still remind me of the happy days. The song "Beautiful Life" was recorded in 1995 and you can find it on their album "The Bridge". What songs do you remember from your childhood?

Dzisiaj, pierwszego czerwca obchodzimy w Polsce Dzień Dziecka. Mam nadzieję, że Wasi uczniowie i dzieci spędzą go wyjątkowo. Kiedy zastanawiałam się nad piosenką do tego posta, pomyślała, że nie byłoby złym pomysłem przypomnieć sobie swoje własne dzieciństwo. Dlatego wybrałam piosenkę popularną w latach 90tych. Pamiętacie Ace of Base?  Mnie nadal przypominają  szczęśliwe czasy. Piosenka "Beautiful Life" (Piękne Życie) została nagrana w 1995 roku, znajdziecie ją na albumie "The Bridge" ("Most"). Jakie piosenki pamiętacie ze swojego dzieciństwa?
 
źródło: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Ace_Of_Base-Cruel_Summer.jpg


YOU CAN DOWNLOAD THE FILES BELOW
Możesz ściągnąć poniższe pliki









 Opinions, suggestions? Leave a comment and stay with Learn English ŚPIEWAJĄCO!
 
Opinie, sugestie? Napisz komenatrz i zostań z Learn English ŚPIEWAJĄCO!



2 komentarze:

  1. Mi z dzieciństwem kojarzy mi się Born in the USA Bruce'a Springsteena :) Chociaż kawałek ukazał się kilka lat przed moimi narodzinami to wciąz pamiętam jak rozbrzmiewał z głośników w 'maluchu' w drodze na typowy polski weekend nad rzeką. ;) Idealne połączenie klimatów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę ciężko wybrać 1 piosenkę, która miałaby wyrażać całe dzieciństwo. Natomiast wybrałam coś co pamiętam jako popularne z tamtych lat :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...