czwartek, 22 maja 2014

Mother's Day - "Mama" Spice Girls

Cześć! Pamiętacie zespół Spice Girls? Szukając tekstu odpowiedniego na Dzień Matki trafiłam właśnie na piosenkę wykonywaną przez Brytyjki. W teledysku możecie zobaczyć ich mamy - teraz "Spicetki" same są mamami. Zobaczcie jak wyglądały kiedyś:

źródło: Wikipedia
 I pomyśleć, że wzbudzały kiedyś nie mniej emocji niż Lady Gaga czy Justin Bieber :)





YOU CAN DOWNLOAD THE FILE BELOW
Możesz ściągnąć poniższy plik






Opinions, suggestions? Leave a comment and stay with Learn English ŚPIEWAJĄCO!
 
Opinie, sugestie? Napisz komenatrz i zostań z Learn English ŚPIEWAJĄCO!

6 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się chyba z takim zadaniem, jeśli chodzi o wykorzystanie piosenki na lekcji. Zawsze tylko luki ;) Fajny pomysł.
    I pamiętam te piosenkę, szalałam za Spice Girls jak wszystkie moje koleżanki z podstawówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w podstawówce przebierałyśmy się za Spice Girls i raz na akademii z okazji Dnia Mamy zaśpiewałyśmy właśnie tę piosenkę :) ja byłam Victorią ;)
    świetny pomysł na wykorzystanie piosenki na lekcji w ten sposób!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się spotkałam i je uwielbiam, bo ile można luki wypełniać :D Gratuluję, świetne wykonanie! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...