piątek, 23 maja 2014

Co za news! :D Otrzymałam właśnie maila z Niemiec od organizatorów dorocznego konkursu - Top 100 Language Lovers 2014 - portalu bab.la oraz bloga językowego Lexiophile, że Learn English Śpiewająco został nominowany do tegorocznej edycji! Cieszy mnie to tym bardziej, że konkurs ma już kilkuletnią tradycję (to VII edycja), a mój blog to przecież jeszcze świeżaczek :) Szczerze powiedziawszy to pierwszy raz usłyszałam o tym konkursie właśnie teraz, ale portal bab.la znam i polecam!

W konkursie można oddawać swoje głosy w 5 kategoriach: Strony na portalu Facebook, Blogi językowych profesjonalistów, Profile na portalu Twitter, Kanały YouTube oraz w kategorii: Blogi o nauce języków obcych, gdzie na liście nominowanych znajdziecie Learn English Śpiewająco.

Głosowanie trwa od 20 maja do 9 czerwca. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 12 czerwca. Nie liczę co prawda na wygraną - już sama nominacja była dla mnie zaskoczeniem - ale będzie mi miło jeśli oddacie głos na mój blog :) 

Aby zagłosować kliknijcie tutaj: GŁOSUJĘ i odszukajcie na alfabetycznie ułożonej liście Learn English Śpiewająco. Teraz wystarczy kliknąć przycisk Vote! i gotowe!

Vote the Top 100 Language Learning Blogs 2014 







And don't forget to keep your fingers crossed! :-) 






0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...