sobota, 8 lutego 2014

Love: "Impossible" - James Arthur

Hello! Do you celebrate Valentine's Day? My students aked me for a song by James Arthur and I thought it is great to learn and revise some vocabulary connected with love. You can download the file and check what you can and remember. Hope your Valentines will be happy and full of love! Kisses!

Cześć! Obchodzicie Walentynki? Moi uczniowie poprosili mnie o piosenkę Jamesa Arthura i pomyślałam, że będzie bardzo dobra do nauki i powtórzenia słownictwa związanego z tematem miłości. Możecie ściągnąć plik i sprawdzić co potraficie i pamiętacie. Mam nadzieję, że Wasze Walentynki będą szczęśliwe i pełne miłości! Całuski!





YOU CAN DOWNLOAD THE FILE BELOW
Możesz ściągnąć poniższy plik



Opinions, suggestions? Leave a comment and stay with Learn English ŚPIEWAJĄCO!
 
Opinie, sugestie? Zostaw komenatrz i zostań z Learn English ŚPIEWAJĄCO!





1 komentarz:

  1. W mojej grupie nastolatków mam wiele fanek Jamesa, chętnie skorzystam! Dodaję bloga do ulubionych :) Zapraszam do siebie :) http://hummingbirdels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...